۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۱۶۱۷۸
امام جمعه شهرستان کوهرنگ:

روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان مشوق مردم در بحث سواد آموزی وپیشرفت علم باشند

امام جمعه کوهرنگ از روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان خواست تا مشوق مردم در بحث سواد آموزی وپیشرفت علم باشند.
روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان مشوق مردم در بحث سواد آموزی وپیشرفت علم باشند
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، رئیس تبلیغات اسلامی کوهرنگ با بیان این خبر گفت: نشستی با حضور حجت‌الاسلام طباطبایی امام جمعه،حجت‌الاسلام ولی الله نصیری استاد دانشگاه، باقری مسئول دوره های سواد آموزی و نصیری کارشناس دوره های سواد آموزی در تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست باقری مسئول دوره‌های سواد آموزی شهرستان کوهرنگ به بیان اهداف و مسیر نهضت سواد آموزی پرداخت و درخواست کرد تا روحانیون یاری دهنده نهضت سواد آموزی در باسواد کردن افراد بی سواد باشند و با تشویق و توصیه مردم در سخنرانی ها، مشوق افراد بی سواد جهت فراگیری علم و سواد شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام طباطبایی طرح سواد آموزی در خانواده ها را بیان کرد و افزود: در نهاد هر انسانی وطن دوستی و هم نوع دوستی است و با سواد کردن دیگران همان نشان دادن راه صحیح و روشنی است و این کار بسیار خداپسندانه است.

طباطبایی ادامه داد: اگر طرح سواد آموزی را به افراد باسواد  هر خانواده بسپاریم نیمی از مشکلات حل شده چرا که فرزندی که در خانواده ای باسواد است می تواند به راحتی به پدر، مادر و یا دیگر اعضای خانواده  خواندن و نوشتن یاد بدهد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام علی نصیری با بیان اینکه روحانیون در همه ی مشکلات در کنار مردم هستند چرا که از همین مردم اند، افزود: روحانیون در این زمینه هم یاری دهنده نهضت سواد آموزی خواهند بود و از هیچ کوششی برای آبادانی مملکت و خوشحالی مردم دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۲:۰۲

15 Jan 2020